Suomalaiset ostavat huonekaluja


Kalusteet olivat pitkään kalliita ja tilaa vieviä esineitä useimmissa kotitalouksissa ja toimistoissa. Tämä on kuitenkin nyt muuttumassa. Yhä useammin ihmiset miettivät, kuinka he voivat saada parhaan vastineen rahoilleen ostaessaan huonekaluja.

Kun tekoäly tulee yhä enemmän osaksi elämäämme, yhteistyömahdollisuudet ovat suuret. Tämä artikkeli näyttää, kuinka suosittu huonekaluyritys IKEA käyttää tekoälyä sisällön tuottamiseen asiakkailleen.

Verkkomainonnan tulevaisuus on digitaalisissa avustajissa. Vaikka tekoäly ei ole vielä tehnyt jälkensä, se on osoittanut, että on mahdollista luoda älykkäitä digitaalisia avustajia, jotka ymmärtävät ihmisten kieltä ja tarjoavat ehdotuksia ikään kuin he olisivat ihmisagentteja. Tällä hetkellä on erittäin jännittävää aikaa ja uudet yritykset katsovat jatkuvasti, mitä tällä alalla on seuraavaksi.

Mielestäni yksi tärkeä viime aikoina ilmestynyt kehitys on chatbottien käyttöönotto mainospalveluissa, kuten Facebookissa ja Twitterissä, joten tarkastelemme tässä kahta esimerkkiä – yhden mainosyritykseltä ja toisen sisällön julkaisijalta.

Suomessa myytyjen huonekalujen määrä kasvaa koko ajan. Tämä suuntaus on heijastunut muissa maissa, joissa myös huonekaluista on tulossa iso bisnes.

Sen lisäksi, että tätä trendiä käytetään välineenä myynnin lisäämiseen, se on houkutellut myös suunnittelijoita, jotka tekevät sen avulla omia ideoitaan aidon ja alkuperäisen näköisenä. Ideana tässä on luoda mahdollisimman erilaisia malleja, jotta jokainen mahdollinen ostaja tunnistaa ne koskettamalla.

Suurin osa ostamistamme huonekaluista on toimivia, mutta osa on koristeellisia. Tulevaisuudessa tekoäly pystyy käsittelemään kaikenlaisia huonekaluja. Kutsumme tätä Furniture Genomicsiksi – tiedon keräämiseen siitä, millaisia huonekaluja ihmiset haluavat ja miten he pitävät niistä. Tekoälykirjoittajat esimerkiksi luovat sisältöä todellisten artikkeleiden muodossa erottuvasta sohvasta tai ainutlaatuisista tyyleistä ja väreistä, joita käytetään verkkokaupassa.

Tulevaisuudessa tekoälyllä ja robotiikalla on dramaattinen vaikutus maailmaan. Ja vaikka se tapahtuisi huomenna, välittömät vaikutukset tuntuvat 2030-luvulla. Joten on tärkeää valmistautua siihen nyt.

Tekoälyn kirjoitusassistentti on ollut olemassa ainakin 3 vuotta, mutta se ei ole vieläkään varsinaisesti käytössä liike-elämässä, koska jokaiseen toimintokohtaiseen tehtävään on olemassa monia mahdollisia ratkaisuja, eivätkä kaikki ole automatisoitavissa.

On olemassa erilaisia toimintoja, kuten: sisältöideoiden luominen tietyille markkinarakoille, sisältöideoiden luominen tietyille aiheille tai jopa tiettyjen taitojen omaavien ihmisten (kuten konekirjoittajien) auttaminen. Myös automaatiotekniikka kehittyy nopeasti robottipuheluista äänentunnistusohjelmistoksi. Silti yksinkertaiset tehtävät, kuten tekstiviestien kirjoittaminen, ovat vaikeita ja vaikeita.

Huonekalut ovat kallis tuote. Mutta suomalaiset ovat valmiita maksamaan siihen suuria summia. Tämä johtuu siitä, että he tarvitsevat sitä päivittäiseen käyttöönsä, mikä tarkoittaa, että he ostavat paljon huonekaluja joka kuukausi.

Voimme odottaa tekoälyassistenttien olevan hyödyllisiä tällä alalla, koska ne tekevät elämästämme myös helpompaa ja halvempaa.

Jos haluat kurkistaa, mitä mieltä Suomen suurin huonekalukauppias on nykyisestä myynnin kasvusta, kannattaa vierailla heidän Facebook-sivullaan.

Huonekalut ovat myynnin ykkössijalla paikallisten huonekaluliikkeiden joukossa. Tästä liikkeestä tekee niin suositun, että omistaja, joka on myös kivimies, tekee kaikkensa pitääkseen asiakkaat tyytyväisinä. Tällaiset huonekaluliikkeet ovat erittäin hyviä luomaan sisältöä ja tarjoamaan asiakkailleen oleellista tietoa. Sekä fyysisten liikkeiden että huonekalujen verkkokauppojen kasvu osoittaa, että loistavan sisältömarkkinoijan ei tarvitse olla vain asiakkaiden vakuuttamista tietyistä tuotteista tai palveluista.

Tekoälyn avulla kalustesuunnittelua voidaan luoda automaattisesti ja sellaisessa mittakaavassa, joka ei ole ihmisten käsityöläisille mahdotonta.

Suomen huonekalumarkkinat ovat suuret, ja ne ovat kasvaneet huimasti viime vuosina. Laadukkaat huonekaluja valitsevien suomalaisten kuluttajien määrä kasvaa jatkuvasti.

On sanottu, että jossain vaiheessa tulevaisuudessa ihmiset ovat liian kiireisiä kirjoittaakseen kaikkea, mitä haluavat sanoa. Joten rohkaisemme heitä käyttämään tekoälyn kirjoitusassistentteja. Tekniikka mahdollistaa sen, että vaikka ihmiset eivät olisi saatavilla töissä tai koulussa, he voivat kirjoittaa mitä haluavat ilman, että heidän on ensin mietittävä, mitä heidän yleisönsä etsii tai heidän ideansa romahtavat, koska niitä ei ole mietitty. ensimmäinen; käyttämällä tekoälyn modernia kieltä – tekstistä puheeksi ja puhesynteesiä.

Related Posts